נורות למקרנים

החלפה של נורות למקרן

מי עושה החלפה של נורות למקרן

רוב המקרנים החדשניים ביותר שיש בשוק עדיין עובדים על בסיס נורות מקרן מיוחדות, אשר הולכות ומשתכללות עם השנים. למרות שהנורות חדישות, הן עדיין נשחקות בשלב מסוים, זאת בעיקר אם אנו לא מטפלים במקרן כראוי, ואז אנו נדרשים לבצע החלפה של נורות למקרן.

רבים המוסדות והאנשים הפרטיים שממעיטים בחשיבות החלפה של נורות למקרנים איכותיים. בעצם, מדובר בהחלפה מאד חשובה היות והחלפה באופן לא מקצועי עלולה להזיק למקרן ובכך להביא לכדיי הוצאה מאד גדולה של כסף על החלפת המקרן עצמו.

למה צריך החלפה של נורות למקרנים

כפי שציינו, מרבית המקרנים עובדים על בסיס נורה פעילה שמאפשרת בעצם את הצגת הנתונים על גביו. ישנם מספר סוגי נורות פופולריות שיכולות לעבוד לאורך שנים רבות וזאת במידה ונטפל כראוי במקרן.

יחד עם זאת, במידה ובחרנו לבצע החלפה של נורות למקרן סוני או היטאצ’י, באופן עצמאי, נגלה לפעמים שהבעיה קיימת לא רק בנורה התקולה אלא במקרן עצמו. היות ואנו לא מקצוענים, לא נוכל בהכרח לטפל בכך או אפילו לזהות את הבעיה ובכך הזקנו למקרן ושברנו אותו.

כמו כן, במידה ולא נבצע החלפה של נורות למקרן היטאצ’י, או כל סוג אחר, המקרן פשוט לא יוכל לעבוד או יתקלקל מאד מהר.

איזה מקרנים זקוקים לנרות חלופיים

כל מקרן חדשני זקוק לנורות חלופיות. עם זאת, רבים לא דואגים להחליף לנורות מקוריות ומאושרות על ידי היצרן ואז שוב נגרם נזק למקרן האיכותי. על כן, החלפה של נורות למקרן סוני, כמו גם החלפה של נורות למקרן היטאצ’י, חשוב מאד לבצע בעזרת טכנאי מקצועי היות ומדובר בדגמים מובחרים ויקרים.

איפה נעשה החלפה של נורות למקרן

במידה ואנו זקוקים לסיוע וייעוץ ברכישה של נורות איכותיות למקרן, כמו גם החלפה של נורות למקרן, מומלץ להסתייע בחברת MID פתרונות. לחברה זו ניסיון של מעל ל-20 שנה בתיקון והחלפה של נורות, כמו גם התקנה ומכירה של מקרנים יוקרתיים ובעיקר איכותיים.

לסיכום

במידה ועד כה התמהמהתם עם התחזוקה של המקרן שלכם, הגיע הזמן לשנות את זה. על מנת להבטיח חיי מקרן ארוכים יותר, חובה לדאוג להחלפה של נורות מקרן בהתאם להוראות היצרן ובסיוע של טכנאי מקצועי.

  Call Now Button