שירות למקרן
שימוש נכון במקרן
הדרך הטובה ביותר למנוע תקלות במקרן, היא להשתמש בו על פי הוראות היצרן. מכיוון שמקרנים פועלים באמצעות נורות חזקות, הם נוטים להתחמם לאחר שימוש ממושך ולהיהרס. במקומות כמו חדרי הרצאות בהם אנשים שונים עושים שימוש תכוף במקרן, נוצר מצב בו הוא דולק לאורך זמן רב ולעיתים נשאר פועל בין פגישה לפגישה. לכן מומלץ לדאוג ליידע את העושים שימוש במקרן על כך שיש לכבות אותו לאחר השימוש ובהינתן הדגם, לדאוג לקבוע טיימר כיבוי. רק כך ניתן למנוע תקלת מקרן נפוצה זו ולהאריך את חיי המכשיר. במקרה ובכל זאת נוצרת בעיה במכשיר, יש לדאוג לשירות למקרן מקצועי על מנת להבטיח תיקון יעיל ואמין.
שירותי תיקון למשרדים
לאור העובדה רוב המקרנים נמצאים בבתי עסק כמו משרדים, בתי ספר ומכללות, שם גם זקוקים לשירות למקרן באופן תכוף יותר. מכיוון שמקומות אלו לא תמיד יש מי שייקח את המקרן אל מעבדת התיקונים, יש למצוא טכנאי שיוכל להגיע אל המשרד ולבחון את התקלה שבמקרן. MID SOLUTIONS מציעה ללקוחותיה שירות למקרן עד הבית לפתרון כל תקלת מקרן אפשרית. בMID אנו מחזיקים חלפים מקוריים לרוב הדגמים הפופולריים שבשוק ובכך אנו מסוגלים לספק שירות למקרן בעוד מידי ולבצע תיקונים מהירים וזולים. כמו כן, ניתן להשכיר מאיתנו מקרנים איכותיים לכל צורך, במקום להחזיק מקרן פרטי שיעלה אבק ללא שימוש. MID – פתרון לכל מקרן.